lørdag den 22. februar 2014

Video på YouTube

Opgaven til næste F2F ( online ) var et forsøg på at lave lille video og få den lagt på YouTube

Det var ikke uden en del bekymringer jeg kastedes mig over projektet. Mine overvejelse og refleksioner i den forbindelse vil senere blive lagt på denne blog.
Den mere præcise opgave gik ud på af lave og kommentere på en video som skulle på internettet og samtidig skulle den lægges i en QR-kode, så den kunne scannes med mobiltelefon eller lignende.

Mit valgte emne var en lille intro til Creative Commons og hvad det nu var for en størrelse.

Der var flere Web 2.0 værktøjer som skulle i brug for at projektet skulle lykkedes.

Her er så resultatet -" Håndholdt i bedste dogme stil"


Skulle alt svigte er der her en mulighed for at se videoen her

Hvor godt/skidt eller skønt/kønt videoen opleves er jo en smagssag og en personlig vurdering, men for mit eget vedkommende var forsøget bestemt en succes og noget som har givet stof til refleksion.
 

Creative Commons licens
Dette værk er licenseret under en Creative Commons Navngivelse-IkkeKommerciel–DelPåSammeVilkår 4.0 International Licens.

1 kommentar:

  1. Den er skide god, Thrane! Du har en vildt hyggelig stemmeføring - dog en kende hurtig... Men tonelejdet er roligt og har ikke de vilde "udsving" - som vi snakkede om på FU uddannelsen. Din museføring er også god. Det var det jeg syntes var sværest. Godt arbejde!

    SvarSlet